Wednesday, April 20, 2011

KELAS COKLAT KLANG DAN SHAH ALAM

KELAS COKLAT


Sesiapa yang ingin menghadiri kelas coklat
- hubungi saya 
Pn Yati 0193531066


Daftar sekarang
RM 180.00 - Kelas Belajar Coklat 
 Kelas di buat pada hari Ahad, Sabtu( based on request), hari Isnin sampai Jumaat (based on request)

Penyertaan 2 orang paling ramai untuk 1 kelas 
Untuk group pula berdasarkan permintaan

Antara aktiviti dan pembelajaran nya
1. Lolipop
2. Oreo Coklat (stiker/bukan stiker)
3. Design Coklat (tempering) (dalam bentuk tulisan tangan/huruf/bentuk/kreativiti menghias)
4. Teknik mewarna coklat
5. Teknik mencairkan coklat dan jenis-jenis coklat 
6. Bekas untuk bawa pulang coklat disediakan
7. Nota di berikan 
8. Bawa apron dan towel tangan sendiri
Sample Sahaja


Sila Hubungi - 0193531066 Atau Watsapp saya

PN YATI


Kelas di buat di rumah saya
 BANDAR BUKIT TINGGI 
41200 KLANG SELANGOR




Coklat untuk dibawa pulang
Antara pelajar yang menghadiri kelas






Lain-lain pelajar yang hadir ke kelas coklat saya boleh rujuk blog saya yang paling latest.....

No comments:

Post a Comment